Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~955125 | użytkownik

imię i nazwisko adresszczecin zarejestrowany03.02.2008 @20:07:39 ostatnio na stronie31.05.2012 @09:30:41

przemondrzały dureń

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.gamonie.pl
digarty87 komentarze1132 posty na forum0

komputer / sprzęt
olimpus e510

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~habanito    23.09.2011 @09:35:09
świetna galeria... dzięki za ocenkę...
_______
... sprzedam obiektyw CANON EF-S 55-250 f/4-5.6 IS za 800PLN...
~marysia1361    17.10.2009 @14:12:38
dzięki
~bluFarfalla    15.10.2009 @21:04:28
piękna galeria, dziękuję za komentarz
~atos1961    21.07.2009 @21:45:21
pozdrawiam
~sznurowka87    31.05.2009 @21:45:58
dziękuję
+schadock    24.04.2009 @17:31:12
_______
~igorimiolczyk    19.02.2009 @18:45:51
~isotope    30.01.2009 @16:27:17

_______
...Zbyt mało wiem, by być niekompetentnym...
~wiklina123    24.01.2009 @08:05:46
Dziękuje Ci za wczorajszą wizytę. Wspaniałego weekendu życzę;papa:
-cosczegoniema    23.01.2009 @23:54:04
Dziękuje bardzo
~Kvinna    23.01.2009 @23:40:30
Zapowiada się ciekawa galeria, najbardziej urzekły mnie nocne zdjęcia
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny (:
~MarcinAdam    16.01.2009 @10:44:05
dzieki ;] nie mam za duzo doswiadczenia w portretach ale kiedys za to trzeba sie wziasc ;] pozdro
_______
whatever turns you on...
~ryniu666    16.01.2009 @10:30:34
też myślę o kupnie rybiego oka. dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
_______
mam ładniejszą dupę od twarzy... smutne ale prawdziwe...
jestem podobno Pier**lonym artystą :D

"Żyj szybko, umieraj młodo..." i na tym koniec !
~Czarna1562    13.01.2009 @19:16:09
Zaraz ją usuną... Nie szkoda Ci??? Mogłeś dać coś pięknego, innego..
~dtr7    14.12.2008 @19:00:17
ciekawe zdjęcie główne :P
~igorimiolczyk    24.11.2008 @17:33:40
bardzo dziękuje , pozdrawiam i miłego dnia
~NoleM    23.11.2008 @20:11:41
Dzięki
~Kozetti    23.11.2008 @17:01:49
A niedaleko Akureiri czyli pod kołem podbiegunowym północnym prawie :D
_______
... wszystko co ma ciemne strony ma też strony jasne ...
~arive    22.11.2008 @23:29:47
fajna galeria...żywa.. tylko avator odstrasza..nie było innego ?
~Martine    20.11.2008 @21:03:10
dziękuję za komentarz
mam prośbę - jeśli możesz to usuń proszę 2 komentarze, które wysłały się przypuszczam przypadkowo, bo się bałagan robi.. dzięki
~cchomikk    20.11.2008 @20:08:17
fenks
~AyaSophia    20.11.2008 @19:36:49
gamonie.pl jest na sprzedaz
zabawa światłem była przednia, musisz sprobowac!
~igorimiolczyk    01.11.2008 @15:21:36
dzięki bardzo
~balbus    21.10.2008 @12:42:23
dziękuje i pozdrawiam
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~igorimiolczyk    15.10.2008 @06:53:19
witam dzięki miłego dnia
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt